Tudatos Számítógépezők

Számítógépet Karácsonyra Mindenkinek

2015. november 23. - Dömők Balázs

szamitogep-facebook.jpg

Pár hét és itt a Karácsony! Nem tudom, hogy vagy vele, de én már megkezdtem a készülődést az ünnepekre. Nálam mindig hatalmas problémát jelentett, hogy kinek mit vegyek. Igazából sosem tettem túl nagy erőfeszítést, hogy kitaláljam kinek mit vásároljak az ünnepre. De most, hogy látom a családi számítógép állapotát kézenfekvő a karácsonyi ajándék! Juppé, megvan mit kap a család! :-D

A családi gép 5 évnél régebbi, lassú, döcögve működik és gyakorta a lassúsága miatt veszekedést is képes okozni. Bárhogyan is, egy új számítógép hosszabb működést, stabilabb és gyorsabb használatot jelent. És nem utolsó szempont, hogy 5 évig garantáltan nem kell költeni rá.

Összeállítottam pár számítógépet, amit Te is a fa alá tehetsz.

Gyere el az oldalamra és nézd meg mivel készültem:
http://www.laptop-pc-javitas.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://tudatosszamitogepezok.blog.hu/api/trackback/id/tr638101580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása